Tryghedsaftaler

Sølv, Guld, Platin eller Diamant

Vær tryg med den aftale som passer dit behov.

 

Bestil din aftale i dag!

 

Kabelbrud

Fejlfinding og udbedring ved kabelnedbrud

Udskiftning af knive

Er kniven eller knivene slidte bliver de skiftet og vi bortskaffer de brugte bæredygtigt.

Omlægning af layout

Sker der ændringer i haven omlægger vi robottens arbejdsområde

Gennemgang af installationen

Inden robotten sættes i drift efter vinteren, gennemgår vi installationen, og i tilfælde af fejl rådgiver om den bedste løsning. Du er selvfølgelig sikret ved kabelbrud

Robotnedbrud diagnose

Er uheldet ude, hjælper vi med en diagnose af robottens fejl, og udbedre hvis fejlen ligger udenfor fabrikantens normale garantiforpligtigelser

Rengøring af ladestation

Efter vinteren, rengøre vi ladestationen, sikre ledningerne er fastspændte så robotten føler sig hjemme efter endt græsslåning

Vinteropbevaring

Vi opbevarer din plæneklipper i et opvarmet lokale vinteren over og leverer den når vinteren er ovre og sæsonen begynder igen

Forårsrengøring

Vores grundige forårsrengøring af robotten, hvor vi gennemgår robottens sliddele, vasker og smører alle bevægelige dele

Sølv

51 kr./md

Minimum binding 12 månede
Sov trygt om natten, vi hjælper dig i tilfældet af kabelnedbrud
  • Kabelbrud
  • Gennemgang af installationen
  • Udskiftning af knive
  • Omlægning af layout
  • Robotnedbrud diagnose
  • Rengøring af ladestation
  • Vinteropbevaring
  • Forårsklargøring af robot

Guld

96 kr./md

Minimum binding 12 måneder

Fejlfinding og diagnosticering af kabelbrud og robotnedbrud

  • Kabelbrud
  • Robotnedbrud diagnose
  • Gennemgang af installationen
  • Udskiftning af knive
  • Omlægning af layout
  • Rengøring af ladestation
  • Vinteropbevaring
  • Forårsklargøring af robot

 

Platin

235 kr./md

Minimum binding 12 måneder
Fleksibel løsning til dig der ikke vil begrænse dine muligheder
  • Gennemgang af installation
  • Udskiftning af knive
  • Omlægning af layout
  • Kabelbrud
  • Robotnedbrud diagnose
  • Rengøring af ladestation
  • Vinteropbevaring
  • Forårsklargøring af robot

 

Diamant

299 kr./md

Minimum binding 12 måneder
Den absolut bedste løsning til din plæneklipper i hele dens levetid
  • Gennemgang af installation
  • Udskiftning af knive
  • Omlægning af layout
  • Kabelbrud
  • Robotnedbrud diagnose
  • Rengøring af ladestation
  • Vinteropbevaring
  • Forårsklargøring af robot

F.A.Q.

Hvor lang opsigelse har jeg på et abonnement?
Alle abonnenementer kan opsiges med min. 12 måneders varsel.
Hvordan bliver pengene trukket?
Ved bestilling oplyser du hvilken betalingsmetode du foretrækker. Denne betalingsmetode vil blive anvendt i abonnementets levetid.
Hvordan fejlfinder I på en robot?
Vi forsøger i første omgang at løse problemet over telefonen baseret på robottens fejlkoder. Kan vi løse det over telefonen betyder det at din plæneklipper hurtigt kan komme tilbage i arbejde igen. Vi yder desværre ikke garanti på din robot, men bistår gerne i dialogen med fabrikanten hvis det behøves
Hvad gør jeg hvis jeg ønsker at opgraderer mit abonnenement til en bedre service?
Bare rolig, du betaler blot differencen mellem dit eksisterende abonnement og det nye du ønsker. Du skal dog være opmærksom på at det nye abonnement er der 12 måneders binding.
Hvor hurtigt kommer I ud og fejlfinder?
Vi forsøger først at hjælpe over telefonen, men skal vi ud på adressen gør vi os umage med at prioriterer vores tryghedsabonnenemtskunder, og finder det første hul i kalenderen hos en af vores serviceteknikkere.
Skifter I altid knive eller skær?
Vi skifter hvis vi mener det er nødvendigt, og vi ikke mener I opnår det bedste resultat med jeres robot. I vores platin og diamant tryghedsabonnenemt er prisen for en ny kniv inkluderet.

Book tid idag!

Lad os høre om din opgave som du ønsker løst.

    Jeg accepterer privatlivspolitik